NIEZBĘDNIK KURSANTA

Adobe Reader, Adobe Acrobat Reader – bezpłatny program firmy Adobe Systems, udostępniany na większość platform komputerowych oraz mobilnych, służący do czytania publikacji elektronicznych w formacie PDF.

Ściągnij ze strony producenta: ŚCIĄGNIJ PROGRAM

Apache OpenOffice (wcześniej OpenOffice.org) to w pełni darmowy pakiet biurowy, rozpowszechniany na zasadach Open Source. W skład pakietu wchodzą niezależne aplikacje: procesor tekstu Writer, arkusz kalkulacyjny Calc, moduł bazodanowy Base, program graficzny Draw, a także program do tworzenia prezentacji Impress.

Ściągnij ze strony producenta: ŚCIĄGNIJ PROGRAM

Rejestracja na szkolenia poprzez Formularz Elektroniczny (kliknij w baner)


 

 

 

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego  do 2 dni roboczych otrzymasz zestawienie swojego zamówienia wraz z informacją na temat płatności.

W przypadku braku maila w ciągu 2 dni roboczych prosimy o kontakt mailowy (ekursyonlinepl@gmail.com lub telefoniczny 511 035 215). Prosimy również o sprawdzenie folderów „SPAM”, ponieważ niektórzy operatorzy skrzynek elektronicznych mogą sklasyfikować maila do tej kategorii. Tytuł maila będzie brzmieć: „ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE – PRZYJĘTO”.

Po opłacaniu szkolenia otrzymasz dostęp do Strefy Edukacyjnej wraz z niezbędnymi informacjami związanymi z przebiegiem szkolenia oraz egzaminem. Już teraz możesz zapoznać się z tym jak będzie przebiegać Twój proces dydaktyczny: http://ekursyonline.pl/szkolenie-krok-po-kroku/ oraz http://ekursyonline.pl/przebieg-egzaminu/ Wraz z odpowiedziami egzaminacyjnymi zostaniesz poproszony/poproszona o uzupełnienie formularza z danymi do dyplomu. Na podstawie egzaminu oraz formularza zostaną wystawione dokumenty w formie tradycyjnej i/lub elektronicznej – zgodnie z Twoim zgłoszeniem w formularzu rejestracyjnymi.

REGULAMIN

PRAWA-I-OBOWIAZKI

Programy szkoleń znajdziecie Państwo na OFERTA KURSÓW.

Możliwości płatności: przelew tradycyjny, DotPay oraz PayPal

PRZELEW TRADYCYJNY

PSYCHODIA Centrum Badań i Usług Psychologicznych Diana Puchalska

ul. płk. Stanisława Dąbka 2B

37-600 Lubaczów

tytuł przelewu: opłata za szkolenie (kod lub nazwa szkolenia)

ING Bank Śląski  75 1050 1722 1000 0091 2662 8198

kwota przelewu: wg wybranego szkolenia i opcji zaświadczenia


DOTPAY

W tytule przelewu prosimy wpisać następujące informacje!

  • imię i nazwisko,
  • nazwę wybranego szkolenia/szkoleń,
  • adres poczty elektronicznej,
  • adres zamieszkania (jeżeli dokumenty mają być wysłane tradycyjnie).

PAYPAL

Możesz również opłacić szkolenie przez system PayPal . PayPal jest serwisem umożliwiającym Ci dokonywanie płatności, wysyłanie pieniędzy oraz otrzymywanie płatności bez konieczności ujawniania swoich danych finansowych i osobowych.

Płatności przyjmujemy poprzez maila: ekursyonline@t.pl


FAKTURY I PARAGONY

UWAGA! W dniu otrzymania wpłaty standardowo wystawiany jest paragon sprzedaży. I nie ma możliwości w późniejszym czasie zamiany paragonu na fakturę (bądź aktualizacji paragonu).

Uprzejmie prosimy jeżeli ktoś z Państwa chce nabyć fakturę – należy to wcześniej zgłosić (najlepiej w trakcie zgłoszenia na szkolenie. W formularzu rejestracyjnym jest osobna rubryka „dodatkowe ważne uwagi do organizatorów” w której powinno zamieścić się dane niezbędne do wystawienia faktury m.in. dane placówki, adres, kwota opłaty oraz NIP).

W przypadku nie otrzymania informacji o fakturze (najpóźniej w dniu uiszczenia opłaty za szkolenia, informując drogą elektroniczną na: faktury.ekursyonline@t.pl) standardowo będzie wystawiony paragon.

ZAŚWIADCZENIE WEDŁUG WZORU MEN 

Cena: dyplom w wersji tradycyjnej: 20,00 zł  / elektronicznej: 10,00 zł

DYPLOM ZWYKŁY – OPISOWY

Cena: dyplom w wersji tradycyjnej: 15,00 zł  / elektronicznej: 0,00 zł

SUPLEMENT DO DYPLOMU

Cena: dyplom w wersji tradycyjnej: 10,00 zł  / elektronicznej: 10,00 zł

Szczegóły i opis dokumentów znajdziesz na: SPRAWDŹ DOKUMENTY

Egzamin należy odesłać na maila: egzamin.ekursyonline@o2.pl

INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z KURSU

  • Logujemy się do Strefy Kursanta na: STREFA EDUKACYJNA (kliknij w napis obok) wpisując hasło, które kursant uzyskał od nas drogą mailową.
  • Odnajdujemy swoje szkolenie (ułatwieniem będą zakładki cenowe). Zatem jeżeli Pani/Pana kurs kosztował 79 zł – najłatwiej szukać go właśnie pod zakładką cenową w kursach za 79 zł.
  • Po odnalezieniu swojego kursu, klikamy na kolorowy napis poprzedzający napisem:  Dostęp do szkolenia. Wtedy wyskoczy okienko z prośbą o wpisanie hasła (to hasło również otrzymano drogą mailową. Do każdego kursu przypisane jest inne hasło dostępu).
  • Po poprawnym wpisaniu hasła otworzy się Pani/Panu plik w formie PDF – materiał szkoleniowy. Do przeglądania materiału szkoleniowego niezbędne jest posiadanie Acrobat Reader – przeglądarka plików PDF. Jeżeli nie posiada się tego programu to program możliwy do ściągnięcia bezpłatnie u producenta.
  • W przypadku kiedy nie wyskoczy okienko z wpisaniem hasła – należy wyczyścić historię przeglądarki tzw. ciasteczka cookie bądź spróbować zalogować się przez inną przeglądarkę.
  • W przypadku problemów z zalogowaniem się do strefy kursanta prosimy o kontakt drogą mailową: ekursyonlinepl@gmail.com – zostaną przesłane materiały szkoleniowe w formie PDF (w załączniku). Otrzyma  Pan/Pani dokładnie to samo co jest w Strefie Kursanta.

PLACÓWKA OŚWIATOWA – RSPO


(Kliknij w baner, aby przejść do strony)


 Rejestru Instytucji Szkoleniowych na rok 2018

(Kliknij w baner, aby przejść do strony)


Egzamin należy odesłać na maila: egzamin.ekursyonline@o2.pl

Formularz dyplomowy należy odesłać na: dyplom.ekursyonline@gmail.com

Prosimy o wypełnienie formularza z załącznika lub wydrukowanie i wypełnienie go w sposób tradycyjny i w zeskanowanej formie odesłać na: dyplom.ekursyonline@gmail.com

Prosimy wypełnić formularz zgodnie z zamówieniem – czyli tym co zostało podane w formularzu rejestracyjnym oraz po naszej informacji zwrotnej: „Zgłoszenie na szkolenie -PRZYJĘTO”.

Prosimy o rzetelne wypełnienie formularza oraz sprawdzenie wszystkich danych – zarówno danych osobowych jak również nazw ukończonych szkoleń czy zamówionych dokumentów. Dyplomy przygotowywane są tylko na podstawie formularza dyplomowego. W przypadku błędnego wypełnienia formularza lub podania złego adresu korespondencyjnego- w przypadku chęci otrzymania dokumentów tradycyjnych – kolejna wysyłka dokumentów oraz ewentualne poprawienie dyplomów – będzie zrealizowane po ponownej opłacie, dlatego prosimy kilka razy sprawdzać to co zostało podane w formularzu.

Najlepiej jak formularz zostanie zapisany w formie PDF bądź doc. Można również wypełnić go w sposób tradycyjny i w zeskanowanej formie odesłać do Działu Dyplomów.

Dopiero po wysłaniu formularza dyplomowego uruchomiony zostaje proces wydawania dokumentacji.

FORMULARZ DO POBRANIA                     FORMULARZ DYPLOMOWY NOWY

ZAŚWIADCZENIA

  • dyplom wg wzoru MEN: tradycyjny – 20,00 zł, elektroniczny – 10,00 zł
  • dyplom zwykły opisowy: tradycyjny – 15,00 zł, elektroniczny – 0 zł
  • suplement do dyplomu: tradycyjny – 10,00 zł, elektroniczny – 10,00 zł

PRZESYŁKA

  • list polecony, priorytetowy – na terenie Polski – 10,00 zł
  • wysyłka kurierska – na terenie Polski – 25,00 zł
  • list polecony, priorytetowy – poza Polskę – 30,00 zł

TŁUMACZENIE

  • tłumaczenie dyplomu zwykłego (opisowego) 40,00 zł / szt.

SZCZEGÓŁOWY CENNIK:

SPRAWDŹ CENNIK


(Kliknij w baner, aby przejść do strony)


Udostępnij i podziel się z innymi: