Profesjonalna asystentka-sekretarka

  • Cel szkolenia:   Uczestnik szkolenia pozna podstawy pracy administracyjno-biurowej, m.in. zadania i obowiązki pracownika administracyjno-biurowego, obieg dokumentów w biurze i przebieg archiwizacji dokumentów w firmie. Pozna zasady prowadzenia teczek pracowniczych i etykiety rozmowy telefonicznej. Uczestnik zapozna się także z podstawowymi zasadami redagowania pism biurowych i procesowych. Kolejno uczestnik pozna elementy podstaw zarządzania dokumentacją, system kancelaryjny, klasyfikowanie informacji, klauzule tajności i okres ochronny. Szkolenie wzbogacone zostało o elementy prawa.
  • Dodatkowe informacje: Sekretarka powinna mieć min. wykształcenie średnie. Mile widziane jest, gdy pracownik na tym stanowisku wykazuje umiejętności zdobyte w szkole policealnej o profilu administracyjno – biurowym lub na specjalistycznym kursie. 
  • Liczba godzin: 45
  • Zaświadczenie: Tak, elektroniczne w formie pdf w ramach szkolenia GRATIS! 
  • Wzory dokumentów: DYPLOM MEN,  DYPLOM ZWYKŁYSUPLEMENT

 

Udostępnij i podziel się z innymi: