Sprzedaż i obsługa klienta

  • Cel szkolenia: zdobycie wiedzy oraz umiejętności przygotowujących do wykonywania zawodu Specjalisty ds. Sprzedaży. Tematyka szkolenia obejmuje m.in informacji dot.: sposobów dotarcia do klienta i skutecznej bezpośredniej rozmowy, zastosowywania metody komunikacji pozytywnej oraz jej nieoceniającego stylu, reguł pozytywnego nastawienia i przyswajania nawyków skutecznego szefa sprzedaży, rozpoznawania motywów klienta oraz skutecznych techniki zamykania i kończenia sprzedaży.
  • Liczba godzin: 20
  • Zaświadczenie: Tak, elektroniczne w formie pdf w ramach szkolenia GRATIS! 
  • Wzory dokumentów: DYPLOM MEN,  DYPLOM ZWYKŁYSUPLEMENT

Udostępnij i podziel się z innymi:
×

Polecasz:

Sprzedaż i obsługa klienta – E-KURSYONLINE

Podobają Ci się nasze produkty? Podziel się nimi ze znajomym. Możesz mu wysłać zniżkę na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Ty także otrzymasz nagrodę za polecenie! Zobacz jakie to szybkie i łatwe.

Refericon - Regulamin poleceń

Kto jest administratorem moich danych?

Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest PSYCHODIA – CENTRUM BADAŃ I USŁUG PSYCHOLOGICZNYCH z siedzibą przy ul. płk. Stanisława Dąbka 2 B, 37-600 Lubaczów wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem REGON: 363354610 i posługująca się numerem NIP: 7931580776, zwana dalej „firmą”. Kontakt z firmą w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: polityka.ekursyonline@gmail.com